Press "Enter" to skip to content

GINA LAURA istorija: Kai noras kurti didesnis už iššūkių naštą (Finterviu #1)

Paskutinį kartą atnaujinta: lapkričio 26, 2019

„Finterviu“ skyrelyje kalbiname įvairių prekinių žeklų vadovus, verslininkus, sportininkus ir kitus įdomius žmones siekdami išgirsti jų istorijas bei gauti reikšmingų finansinių įžvalgų ir patarimų mūsų skaitytojams.


Kaip ir kiekviena vasara – pastaroji, rodos, praslinko akimirksniu. Kol vieni spėjo apkeliauti trokštamas vietas bei atsipūsti, buvo ir tokių, kurie visą savo laiką ir energiją skyrė naujiems iššūkiams ir rudenį pasitiko su išskirtiniais projektais. Vienas iš tokių pavyzdžių – prekinis ženklas skirtas moterims ir merginoms – GINA LAURA.

Pokalbiui pasikvietėme šio prekinio ženklo vadovę Liną, kuri papasakos šio verslo subtilybes bei pasidalins įžvalgomis ką iš tiesų reiškia kurti išskirtinius apdarus merginoms ir moterims.

GINA LAURA – koks tai prekės ženklas ir kaip jį pristatymėte Finblog.lt auditorijai?

GINA LAURA – tai didesnių dydžių prekinis ženklas atkeliavęs iš Vokietijos. Šis prekinis ženklas skirtas apvalesnių formų moterims ir merginoms. Didžioji dalis GINA LAURA rūbų orientuoti į laisvalaikio stilių, tačiau asortimente galima rasti ir klasikinių bei puošnių apdarų. Mūsų atstovaujamas prekinis ženklas siūlo dydžius nuo 38 iki 50 dydžio.

Pasidalinkite, kokia GINA LAURA prekinio ženklo susikūrimo istorija?

Kalbant apie gilias šio prekinio ženklo šaknis, tai 1977 m., šiaurės Vokietijoje įsikūrė kompanija su pavadinimu Buddelei [Buddelei – lietuviš. Vitrina] – mada, kuri mus rengia (toks buvo šūkis). Kaip bebūtų keista, būtent Buddelei prekinio ženklo pradininkas ir įkūrėjas buvo vyras. Sakoma, jog vyrai žino, ko nori moterys – galbūt iš tiesų tai gali būti tiesa?

Tęsiant, Šiaurės Vokietijoje gyvenęs Klaus Dirks, savo sėkmingą verslą pradėjęs nuo moteriškų pėdkelnių, tik vėliau viskas išsiplėtojo į tai ką turime šiandien. Pačiai teko susipažinti ir ne kartą pabendrauti su K. Dirks. Jį apibūdinčiau kaip labai paprastą, žemišką asmenybę ir, be abejonės, kaip ir dera tikram vokiečiui – tvarkos ir disciplinos šalininkas.

Mano manymu, jo atsidavimas, tikėjimas ir didelis bei sunkus darbas jį atvedė į sėkmingą verslą. Klausas po „Buddelei prekiniu ženklu valdė 300 fizinių parduotuvių visoje Vokietijoje ir tik po 20 metų įdirbio Vokietijoje surizikavo savo prekinį ženklą atvežti į Lietuvą.

Pirmosios „Buddelei“ parduotuvės atvėrė duris 1998 – 1999 metais Lietuvos vakaruose. Iš Vokietijos atėjęs prekinis ženklas ir jo koncepcija sužavėjo klientes. Atidarymo šventė buvo įspūdinga – su balionais, aktorių triukais vitrinose, madų šou, naujausios kolekcijos pristatymais bei įvairiausiomis dovanėlėmis klientėms. Prieš kiek daugiau nei 20 metų tai buvo kažkas nepakartojamo. Pripažinkime – įspūdinga.

Toliau plėtra kėlėsi į didžiuosius Lietuvos miestus: Vilnių, Kauną, Šiaulius ir kitus miestus.

Gerą dešimtmetį atgal, „Buddelei“ prekinis ženklas buvo atnaujintas į GINA LAURA.

Kartu su atnaujintu prekės ženklu mes taip pat paruošėme dar daugiau naujovių mūsų esamoms, bei būsimoms klientėms. Dedame pastangas, jog pasiektume visos Lietuvos moteris, o ne tik iš didžiųjų miestų, kaip buvo prieš tai, todėl sukūrėme elektroninę parduotuvę www.ginalaura.lt. Neslėpsime, planuose numatyta atverti ir naujos fizinės GINA LAURA parduotuvės duris su dar daugiau naujovių ir staigmenų.

Kuo jūsų prekės ženklas išsiskiria iš kitų rinkos dalyvių?

Mano manymu, Lietuvoje nėra analogo šiam prekiniam ženklui. GINA LAURA drabužių modeliai, spalvos, deriniai ir, be abejonės, Vokiška kokybė sudaro pilna komplektą būti išskirtiniu. Su GINA LAURA prekiniu ženklu esu susipažinusi jau daugiau nei 20 metų, todėl galiu patvirtinti, jog būtent šio prekinio ženklo išskirtinumas yra didžiulė patirtis ir praktika.

GINA LAURA rūbai yra kuriami ir siuvami itin kruopščiai, tikslingai ir atsakingai. Pradedant nuo kelnių aukštesniu liemeniu, pritaikytu būtent moterims apvalesniu formų, iki palaidinių, kurios paslepia arba paryškina tas kūno linijas, kurias reikia. Tikiu, jog tik su didžiule praktika ir ilgalaikiu atsidavimu kūrybai galimi tokie individualūs sprendimai.

Kaip manote, ar Lietuvos rūbų prekybos rinka nėra perpildyta?

Drabužių pasirinkimo Lietuvoje tikrai yra nemažai, ypatingai gausėja įvairių rūbų išparduotuvių, tačiau nemanau, jog reikėtų dėl to išsigąsti ir nebedalyvauti rinkose. Siūlydami GINA LAURA gaminius Lietuvos moterims esame tikri, jog suteikiame galimybę klientėms dėvėti ne tik išskirtinį, tačiau ir aukščiausios kokybės gaminį. Nesistengiame parduoti kainos, labiau orientuojamės į siekį pabrėžti moters individualumą ir išskirtinumą.

Kokie buvo didžiausi iššukiai atvedant šį prekės ženkla i Lietuva?

Kiekvienas projektas mano gyvenime – iššūkis. Šis projektas – vienas iš jų. Nors turiu nemažą patirti ir sukauptų žinių bagažą – to negana, kad viskas eitųsi „kaip per sviestą“. Manau, jog didžiausias iššūkis buvo atitikti GINA LAURA frančizės keliamus aukštus reikalavimus.

Kodėl pasirinkote internetinės parduotuvės koncepciją? Ar planuojate atverti ir fizinės parduotuvės duris?

Lietuvoje, kaip ir visoje Europoje, elektroninė komercija labai sparčiai auga. Siekdami būti maksimaliai modernūs ir suteikti visos Lietuvos moterims įsigyti mūsų produkcijos, mes tiesiog privalėjome sukurti patogią internetinę parduotuvę. Tačiau ne pasplaptis, jog mes, moterys, vis tiek mėgstame pačiupinėti ir pasimatuoti rūbus, tad fizinės parduotuvės atidarymas neišvengiamas.

Tikėtina, jog fizinės parduotuvės duris atversime ateinančių metų I-II ketvirtį. GINA LAURA fizinės parduotuvės koncepcija bus išskirtinė – mūsų klientės gaus kompetetingų stilistų konsultacijas, jaukią atmosferą, periodiškai vykstančius renginius ir akcijas. Beje, kiekvieną klientę vaišinsime kava. Taip dirba visos GINA LAURA prekinio ženklo parduotuvės visoje Europoje. Daugeliui moterų apsipirkimas – tai smagus ritualas, o GINA LAURA pasistengs, kad šis ritualas butu dar smagesnis, lyg mini SPA.

Jei reikėtu rinktis, į ka investuotumėte daugiau – į reklamą, ar į gaminio kokybę?

Vienareikšmiškai, į gaminio kokybę. Šiai dienai pastebiu, kad tiek mūsų klientės, tiek didžioji dalis žmonių labai vertina ir išmano kokybišką prekę.

Koks pagrindinis GINA LAURA tikslas Lietuvoje?

GINA LAURA tikslas – įskiepyti mūsų Lietuvaitėms europietiško laisvumo, kad apsirengusios jaustųsi ne tik patogiai, bet ir išskirtinai stilingai.

Ką patartumėte tiems skaitytojams, kurie patyliukais svarsto pradėti savo verslą?

Kaip sakoma, nepabandęs – nesužinosi. Svarbiausia atrasti veiklą, kurią labai myli, kuria tiki, ir gyventi tuo. Pamilkite dalykus, o juos monetizuoti spėsite bet kada.


Dėkojame Linai už skirtą laiką ir nuoširdžius atsakymus. Tikime, kad šis pokalbis buvo įdomus ir jums, mieli skaitytojai, tačiau tai dar ne viskas.

Mūsų skaitytojoms GINA LAURA dovanoja 15% NUOLAIDĄ pirkinių krepšeliui suvedus specialų nuolaidos kodą “FINBLOG15″! Pasinaudok šiuo išskirtiniu nuolaidos kodu ir išsirink sau puikų rūbą už specialią kainą!

www.ginalaura.lt -15% NUOLAIDA suvedus kodą "FINBLOG15"
« 1 9 »

Comments are closed.